УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Товар, замовлений в нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із Законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну ( поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
- Товар має бути повністю укомплектований
- Товар не повинен бути рекомендованим (замовний товар поверненню не підлягає).
- Наявність оригінальної та непошкодженої упаковки та ярликів
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та носіння)
Перед тим як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивезення (тільки Київ).
Повернення через Нову пошту
- Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.
- Пересилання повернення здійснюється перевізником "Нова пошта" адресною доставкою до офісу нашого підприємства. Київська обл. Софіївська Борщагівка. вул.Райдужна 147.
- Пересилання товару здійснюється з допомогою покупця.
- Після надсилання товару необхідно за телефоном (096) 656-33-88 повідомити менеджеру номер декларації.
- Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після отримання товару на склад.
Повернення у Києві:
- Повернення у Києві здійснюється лише у пункті самовивезення протягом 14 днів з моменту покупки.
- Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном (096) 656-33-88 та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою вул. Райдужна 147
- Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у спосіб, аналогічний способу оплати, протягом 14 днів.
Зверніть увагу:
- У разі повернення покупець перебирає витрати на пересилання.
- Якщо надісланий товар не підлягає поверненню чи обміну, магазин змушений відправити його за рахунок покупця.
- Повернення коштів, у разі відправки товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий картковий рахунок покупця.
- Якщо товар не працює (пошкоджено), обмін або повернення товару можливе лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.